• info@major.com.tr
  • İstanbul , TÜRKİYE
Kurum içi ürün / hizmet taleplerini yönetebileceğiniz, tüm departman ve personelin ürün taleplerini ortak havuzda takip edebileceğiniz bir sistemdir. Taleplerin stok kontrol ve karşılamasının yapıldıktan sonra teklifleştirebileceğiniz ardından tedarikçileriniz üzerinden siparişe dönüştürüp ürün kabul muayene işlemlerine ve stoklara alınmasına kadar yönetebileceğiniz Satın Alma programı, online olup 7/24 erişim sağlayabileceğiniz teknolojidedir.

Satın Alma Süreç Yönetimi

Major Satın Alma yönetim sistemi ile işletmenizde kendi süreçlerinizi yaratır ve işlem adımlarını oluşturabilirsiniz. Klasik tek kademeli ve sabit hiyerarşili talep-satın alma metotları yerine her adımını planlayabildiğiniz, iş akışlarının ve onay düzenlerinin dinamik olarak değişebildiği bir yönetim sistemi ile işletmenizin satın alma sürecini yönetirsiniz. Belirlenen kontrol noktalarına göre daha hızlı ve verimli iş süreci yaratabilmeniz için bildirim mesajları ile sistem desteklenir. Farklı lokasyonlarda yer alan işletme ve şubeleriniz ile sizin belirlediğiniz kriterlerde merkezi satın alma ve onay süreçleri yapabilmenize olanak sağlar.

Satın Alma Bütçe Kontrolü

Sistem, teklif sürecinde belirlediğiniz tanımlara göre bütçe kontrolünü sağlar. Satın alma sürecinin istenilen aşamalarında bütçe kontrolü sağlamak ve koşullara göre nasıl yönlendirilmesi gerektiğini belirlemek mümkündür. Bütçe kontrol yönteminize göre planlaması yapılmış dönem bütçe tutarlarından karşılama yapılarak ilgili teklif bütçesi sağlanmış olur.

Bütçe kontrolünü tutarsal olarak yapabilir; yıllık, dönemsel, ve aylık olarak sağlayabilirsiniz. Rezerve edilen teklif bütçeleri dinamik şekilde oluşturabileceğiniz onay süreçleri işletilerek karşılanır.

Satın Alma Teklif Yönetimi

Satın alma tekliflerinizi sisteme istenilen sayıda giriş yapabilirsiniz. Fiyat karşılaştırma formu sayesinde teklifleri birbirleri ile karşılaştırarak sizin için en avantajlı olan teklifi rahatlıkla belirleyebilirsiniz. Devamlı satın almalar için sözleşme, özel satın alma teklifleri için de yönetim kurulu kararı ya da ihale kararları teklife bağlayabilirsiniz.

Satın Alma Sipariş ve Mal Kabul Yönetimi

Satın alma teklifleri içerisinden size en uygun olan teklifi belirledikten sonra teklifi tek tuşla siparişe dönüştürebilirsiniz. Böylece satın alma sürecinde vermiş olduğunuz siparişlerinde takibini sipariş takip ekranından rahatlıkla yapabilirsiniz. Siparişin tedarik süresini, geliş şeklini, teslimat şeklini vb. tüm detayları sipariş ekranına girerek takip edebilirsiniz.

Sipariş edilen malzeme ya da hizmetlerin temininin ardından kontrolü yapılarak sistem üzerinden kabul işlemi gerçekleştirilir. Devam eden süreçte ise kabul edilen malzeme ya da hizmetin muayenesi yapılarak siparişin doğruluğu teyit edilerek kabul ve sipariş talebinin kapanışı yapılır. Bu işlem sonrasında bütçe aşamasında rezerve edilen tutar gerçekleşen tutar olarak kaydedilmesi ve malzemenin ise stoklara girmesi sağlanır. Eğer muayene kabul esnasında istenen siparişin sağlanamaması durumunda (eksik,bozuk,kusurlu vs.) red edilen miktar girilerek bütçeden iade edilen tutar olarak düşmesi sağlanır.